Image

Aktywuj Assistance torebka i plecak

Zamów rozmowę
  • zwrot kosztów skradzionej torebki lub plecaka do 1000 zł jeśli posiadasz dowód zakupu (do 500zł w przypadku braku dowodu zakupu)
  • zwrot kosztów wymiany zamków drzwi wejściowych do 500 zł
  • zwrot kosztów wyrobienia nowych dokumentów
Wypełnij formularz
Image

Aktywuj Assistance torebka i plecak

  • zwrot kosztów skradzionej torebki lub plecaka do 1000 zł jeśli posiadasz dowód zakupu (do 500zł w przypadku braku dowodu zakupu)
  • zwrot kosztów wyrobienia nowych dokumentów do 500 zł
  • zwrot kosztów wymiany zamków drzwi wejściowych do 500 zł

Jak działa Assistance torebka i plecak?

Zwrot do 1000 zł

Zwrot do 500 zł

Dodatkowo pokrycie kosztów

kosztu zakupu skradzionej torebki, plecaka lub innego przedmiotu, który służy do noszenia rzeczy osobistych (bez kosztów zawartości), jeśli posiadasz potwierdzenie zakupu.

kosztu zakupu skradzionej torebki, plecaka lub innego przedmiotu, który służy do noszenia rzeczy osobistych bez kosztów zawartości (jeśli nie posiadasz potwierdzenia zakupu, na podstawie Twojej deklaracji co do ceny zakupu)

ImageImageImage
  • wyrobienia nowych dokumentów (jeśli zostały skradzione wraz z torebką)
  • organizacja i pokrycie kosztów interwencji ślusarza w Twoim miejscu zamieszkania (w razie utraty kluczy w wyniku kradzieży torebki) do 500 zł
ImageImage

Przystąp do umowy ubezpieczenia grupowego assistance „Klient Lidl Plus”

Ubezpieczyciel AWP P&C S.A. z siedzibą we Francji, Oddział w Polsce.

Ubezpieczający: Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.

Przystąp do umowy ubezpieczenia grupowego assistance „Klient Lidl Plus”

Otrzymałeś w prezencie bezpłatne ubezpieczenie assistance

W jego ramach AWP P&C S.A. z siedzibą we Francji Oddział w Polsce

zapewnia pomoc w przypadku kradzieży torebki albo plecaka.

Składkę finansuje Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.


Ochrona działa przez 90 kolejnych dni kalendarzowych, począwszy od dnia następnego

po dniu, w którym wypełnisz formularz.

Szczegółowe informacje na temat zakresu ubezpieczenia, warunków realizacji świadczeń oraz wyłączeń

i ograniczeń odpowiedzialności znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia "Assistance Torebka i Plecak - Klient Lidl Plus"

Zasady funkcjonowania promocji określone w Regulaminie Promocji „Assistance torebka i plecak – Klient Lidl Plus”

Szczegółowe informacje na temat zakresu ubezpieczenia, warunków realizacji świadczeń oraz wyłączeń

i ograniczeń odpowiedzialności znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia "Assistance Torebka i Plecak - Klient Lidl Plus"

Zasady funkcjonowania promocji określone w Regulaminie Promocji „Assistance torebka i plecak – Klient Lidl Plus”

Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.

Infolinia:

22 522 71 24

pn.-pt. godz. 9-17

Adres e-mail:

info@nn.pl

Dokumenty określające warunki zawarcia umowy u przedstawiciela

Ubezpieczenie na dziecięce
wypadki - Ogólne warunki ubezpieczenia
u przedstawiciela

© 2024 Nationale-Nederlanden. Wszelkie prawa zastrzeżone.

ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa

Image